BIRTHDAY!

Mitt födelsedag var bät fick en massa underbara presenter av mina brudar! :D Hade en tjej middag med Antonella,Antonella,Becka,Becca,Sara,Vickan,Yodie,Chrys,Matilda,Tilde,Nozzi! Vi hade tacos till middag (Veggo barnen käkade ägg! och snackade en MASSA politik! Efteråt drog jag ut med Matilda och Becca till busshållsplatsen pga att dom var tvugna att dra tidigare och vi hade muhammeds ballar och höll på med blondin skämt :p! Sen när jag var hemma käkade vi tårta fett god var! :D sen öppnade jag mina presenter vilket var awesome! Skit fina presenter fick jag! Sedan drog vi ut och chillade vi Björkeby skolan och höll på att köra sanning och konka jag tänker inte säga vad vi gjorde för grejer säger bara att nån av oss fick flasha framför en kamera! Aja blir det bilder PUSS!



Yodie,Becka och Matilda!

Antonella,Becca och Becka :D



Tilde and I!

Sara och Antonella



Antonella sötnos!

Jag och min fina "sexton" tårta



Yodies arm,Becka,Christelle the ginger kil och Antonella!


Tilde,Antonella,Becka och Victoria!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0