Bleh

Idag var helt ok, började tidigt idag i skolan (klockan tio över åtta USCH!) aja men vi hade idrott först men dock så gjorde vi inget pga våran idrotts lärare vill bara visa oss runt och grejer. Efter det hade vi Matte A usch och senare så drog jag ut och chillade med tre brudar i min klass i våran lunch rast, dock så käkade vi inte lunch men det var nice att bara ta det lungt och snacka helt öppen tjej snack med dom! :) efter det hade vi ett Diagnos prov i Svenska A usch igen dock så var det ett enkelt prov men jag var bara så utmattad att jag nästan hade somnat på under proven men jag klarade av det! Efter det slutate jag och råkade gå mot fel busshållsplats (det är ett stort område och det är min tredje dag i skolan!)  så såg jag att bussarna åker förbi Viksjö så jag hälsade på Becky i Fjällenskolan och sen drog vi och käkade på BK med Sara och det var mys och nu är hemma och har lite grejer att göra usch once again!

Saker att göra!
Städa och damsuga.
Fixa till afficherna
Tona om håret och jag pallar
fixa mitt skrivbord och hylla!

aja ses bitches!

Lyssnar på: California-The Kooks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0