HEJ

Ja som ni ser så har jag ändrat på min bloggdesign, dock är den inte klar! Min underbara söta fru Tilde håller på fixa min nya design och hon ville bara visa färgen i bakrunden :D det blev fint men aja idag har jag icke gjort mycket! Jag är as sjuk blev smittad av Nozzi så jag stannade hemma och chillade typ eller jag vaknade av Yodie som skulle dra till skolan runt 8 tiden så jag satt med henne medans hon käkade frukost jag skulle egentligen haft visat henne vägen till buss stationen men mamma sa till mig att stanna inomhus pga att det blåste mycker ute och jag är sjuk såatteh Yodie drog ut själv! Sedan så somnade jag om medans jag lyssnade på min käraste IPOD <333 jag drömde om att jag hade ett rum som var rätt lik våra klassrum på sättet att på en sida har dom glasväggar och att anden i Aladdin bodde hos mig det var väldigt weird hmmm...... Sedan så vaknade jag och så kollade jag på She's all that, gud vad jag älskar den filmen ååååååh men efter jag hade sett filmen så chillade jag bara hära tills mamma kom hem med lunch till mig och efter vi ahde käkat drog vi till läkaren och hämtade intyg till skolan och sen så drog vi till Barkaby bibliotek för att skaffa ett låne kort till mig. Egentligen så skulle jag bara ha kortet till skolan men så var det så att jag hade till slut lånat två böcker ett av dom handlar om Mötley Crüe och den andra om Iron Maiden! HELT FUCKIGN AWESOME :D Nu sitter jag hemma och hostar som en bajskorv! Aja ska tagga nu jag kanske ska städa mitt rum om jag orkar! XD

Mitt fina stökiga rum...NOT

Böckerna jag lånar!

Dagens outfit/dress code grej

Kofta: Gina Tricot
T shirt: Köpt i thailand
Kjol: JC
Tights: kommer fan inte ihåg
Skor: Köpt i London


Kommentarer
Postat av: Linnea

svar; tack så mycket! :D hoppas du kikar in någon gång igen, fin blogg föresten:)

2009-09-01 @ 20:26:47
URL: http://rightherenow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0