HEJ

Hej tomater! Här sitter jag hemma och kom kanske för en timme sen hem från skolan :)! Vi hade ett litet prov i Svenska och ett läsförstålese! Provet gick skit men läsförståelsen blev nog bra. Aja BTW nya skolan är bra går i en klass smo heter SP1A mm intressant jag vet! Ett av våra mentor är lite crazy Haha han har konstig humor LULZ och maten är godare än rödabergs(inte att det är svårt att laga mat som är godare än rödabergs!). Aja efter skolan drog jag till veddesta och köpte mer röd hårfärg (ska färga håret rött om nån vecka) och 2 sunsilk redhead shampoos och venus rak gel! Nu är jag hemma och ska städa eländet kallat mitt rum vi ses puuuuuuuuuuuuuuuuuss!


Kommentarer
Postat av: evvo

najs blogg biatch <3<3<3<3<3<3<3<3

2009-08-22 @ 09:58:04
URL: http://evvosoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0