Herre Gud

Jag kan inte sova klockan är 01.54 jag vet inte värför, jag undrar om det är för att jag är nervös att börja i ett helt annan skola där jag inte känner någon eller att jag har blivit van vid att sova från klockan 3-5 på morgonen och att vakna klockan 12-14 i efter middagen! Jag tror att det är blandat men mer av att jag har bara skaffat dåliga sömn...eh...vanor?

Ja du så jag sitter och bloggar och innan så hade jag tråkigt och kollade på nån kvinna på the Tyra Banks Show somvar extremist med att hon är Kristen! Asså förlåt men jag kan inte stå ut med extemister när det kommer till religon! Jag tycker knappast om religon! Nej jag har inte föredommar jag accepterar folk vad dom än har för religon I don't give a crap! Jag gillar bara inte hela grejen och har jag föredommar mot extremister? Nej men jag vet inte om jag skulle ha lät umgås med en extremist!
 
IALLAFALL på tal om sak så såg kvinnan hålla på och prata SJUKA!!!OCH JAG MENAR SJUKA SAKER!!! Om att 9/11 och Tsunamin var gud sätt att "tömma världen från onda människor"! Mamma och pappa jag vill hälsa tack att ni inte tvingade mig i nån religon och lät mig växa upp för tro vad jag vill! Iallafall det syns tydligt att kvinnan är sjuk och behöver kastas in i ett låst rum och att dom bränner upp nyckeln! 911 var ett utav de mest tragiska händelsen i världen "god knows" hur mycket folk har dött och drabbats av denna dag! Och samma sak med tsunamin! så det är bra en massa barn bli föräldrarlösa och att folk dör herregud! Kvinnan åsikter om homosexuella vill jag inte kommentera utom att jag har lust att kasta in Jeffree Starr och Chris Crocker i rummet där hon bor i mental sjukhuset jag vill skicka henne till det skulle få mig och bli lycklig!

NEJ! Som sagt jag accepterar folk vad än har för religon bara dom inte kommer fram med en massa föredommar eller försöker säga att kommer brinna i helvetet! Jag menar jag slutade med emo fiaskot(stavning?) för nåt års sen så detta är inte nån 15 årig tjej vill höra tack!

aja here is the link! http://www.youtube.com/watch?v=X1Ck4m9EXeo

PUSS OCH KRAM<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0