IDAG :)

Har varit med Yodie och Becky idag, vi åkte in till stan träffade Krat@EC och sen så såg Emelie från min gamla skola vilket var kul! Har saknat henne jätte mycket och sen drog vi och käkade på donken och tog lite knas bilder och sen så promenerade vi runt stan och så satt vi vid den där bron mellan gamla stan och TC och snackar om politik och samhälle lol vi är geeks XD. Aja nu kom jag hem nyss och jag ska chilla och ta det lungt och imorgon drar jag till Becky och chillar!
PUSS!


Becky!Jag(FAIL) och Yodie KNAS

Kommentarer
Postat av: Yodie

Haha, trion 4ever <3 Så jävla ..."snygg" man var på bilden då :O<3

2009-08-17 @ 22:11:02
URL: http://yohannah.blogspot.com
Postat av: Nozzi.

Ascoola.

2009-08-18 @ 14:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0