Jag var tvungen

Jag såg vad fröken bimbo Dessie skrev om att vara blondin så jag skriver om värför jag alltid kommer vara brunett! Jag menar inget illa om blondiner! Jag har tråkigt och hade lust att skriva denna inlägg!



Jag är snyggare som Brunett
Folk tar mig på allvar (jag kommer bli attackerad av alla mina blonda kompisar! XD)
Om jag får en solbränna eller använder brun utan sol (vilket jag kommer inte nog att göra) så kommer det se naturligt ut!
Jag behöver inte tappa hår för att få behålla mitt fina hårfärg!(HAHAHA EGO)
Det finns för många "blondin bloggare" där ute hahaha
Brunetter är snyggare, thats it!

Kommentarer
Postat av: Yodie

VARFÖR ska ALLA gå efter HÅRFÄRGEN numera?



But yees me like u as a brunett - and me as a blondie... HAHAH OMG Nightmares*

2009-08-17 @ 23:32:40
URL: http://yohannah.blogspot.com
Postat av: Nozzi.

Åh, Dessie.. <3

Du är asfin som brunett, har dock inte sett dig med andra hårfärger så HEJ!

2009-08-18 @ 14:33:48
Postat av: DIN SON <3

Brun är en skit snygg hårfärg (:

Skulle haft det om jag orka färga hela tiden xD <3

2009-08-18 @ 21:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0