Kom nyss hem!

Kom nyss hem från Becky hade det skit mys med Becky,Yodie och Blondie! Vi chillade och så i Beckys rum och blev BAJSFLUMMIGA lol! Sedan så fikade vi och så med Beckys familj och det blev en massa god fika! Efter det så käkade vi på en pizzeria jag och Blondie käkade SCHEBAB! och Yodie käkade inte och Becky käkade en hawaii pizza som tog 987654324567 år för att bli klar för att pizza killarna glömde bort om det så hon fick nån extra mini pan-pizza helt gratis! Sen drog Blondie och jag och brudarna fortsatt att chilla i pizzerian och vi pratade mest om en massa privata saker jag inte tänker nämna i bloggen! Efteråt tog jag bussen hem och jag hade tur att inte bussen gick värsta omvägen genom viksjö!

BTW MESSAGE TO BLONDIE: "Womanizer" är benämningen på en man som dejtar eller har förhållanden med flera kvinnor samtidigt. HAHAHAHA ägd!!!!!!!!!!!!!1

Ska dra nu mina söta tomater!!PUUUUUUUUUUUSSSSSSSSS!


Tar bara en random bild på mig och becky pga av jag inte har några bilder från idag!

Kommentarer
Postat av: Izzy

Låter fett trevligt :D

2009-08-18 @ 22:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0