STAGEDIVE DAY OUT FESTIVAL 09' <3

Underbart var det! Banden var bäst! Laurence och Simon i My Passion kom ihåg mig :D! Sångaren i Lower Than Atlantis var lite små packad och frågade om jag och Nozzi ville kommer till hans hotell rum och ha sex med honom GAHAHAHAHAH han var seriös (lite full) men seriös fast vi bangade!

Band vi såg
Bridges
Lower than Atlantis
My Passion
Paige
Attack! Attack!
Hadouken!
Sonic Syndicate
Dance Gavin Dance
The Ghost of a Thousand
Lite av Millencolin.

Fy vilken kväll biljetten är fullt med autographer! Min kropp är fullt av pain pga allt dansande och hoppande! Tyvärr har jag inte bilder att ladda upp pga kamerabrist!
Aja ska dra puss!
Lyssnar på: Fifteen-Aiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0