Denna Vecka!

Ok ny blogg hehe hej folk! LOL! Denna vecka var typ den sista "hela" veckan utav mitt sommar lov, nästa torsdag börjar skolan *suck* aja men nu tar min sista vecka utav mitt sommar lov slut >: (eller i teknisk sett tog slu nio minuter sen) men så har min vecka varit

Måndag: Så träffade jag på Becka och Yodie i stan först och hade picnik(stavning?) i årsta bron vilket var underbart sen träffade vi på Lellah och hennes syster lite grann innan hon åkte tillbaka till Falun där hon bor och sen efter Lellah och co. hade stukit så drig vi tre och träffade Nozzi och Tilde vilket var kul!

Tisdag: Ung 08 med Yodie och co. och vi var lite med Izzy och co. och en massssssssssssssssssaaaaaaa fjortisar och så.

Onsdag: Chill dag sov hos Izzy och det var mys!

Torsdag: Så åkte jag och Izzy in till stan för att möta Becka och dom och såg vi på familjen vilket var AWESOME! <3

Fredag: Legade hemma för det mesta och så var jag lite med Izzy som hade sovit hos mig kvällen innan.

Lördag: Träffade folk i stan och gick på The Voice men stack efter en kvart eller så för att den började bli helt BOOORING och sen så träffade vi på Anna och Chrys som jag inte hade sett innan Fredag och sedan så drog vi på Petter spelningen FRONT ROW (ALMOST) CENTER!!

Söndag: Chillade hemma och städade mitt hemska gaderob.

aja här kommer lite bilder från veckan.

årsta bron <3



Jag och Becky <3





Lellah,(oseriösa) jag och Becky


Aja uppdaterar nog imorgon (eller senare på dagen) eller senare ikväll.

Puss Jasmine

Kommentarer
Postat av: becka

vi hade det as nice på familjen och dom andra dagarna jag var med dig! blir så glad av att vara med dig jasmine<3

2009-08-17 @ 00:39:51
Postat av: Lucy loo

OMG asså shit- najs gumman <3 puss

2009-08-17 @ 00:41:10
Postat av: mysiga olle!

nej men va kul :D låter verkligen som att ni hade det swoooeeeet!

sedan satt ju nivi hade ju kul på kvällen när vi snackade om blondinerna (a) mwiiihihihihihi<33

2009-08-17 @ 01:03:35
Postat av: otrevliga olle

P.S Jasmine is aweeeesooooome! the one and olny on the top ;)<3333333

2009-08-17 @ 01:06:56
Postat av: Anonym

Åh man blir så jävla happy av att vara med er ALLIHOPA - och fan vad jag har saknat dig Jasmine:( !<3

2009-08-17 @ 22:14:26
URL: http://yohannah.blogspot.com
Postat av: Nozzi.

ÅH, familjen var underbart. ÄLSKARDIGBBY!

2009-08-18 @ 14:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0