YOYOYOYODIE GÄSTBLOGGAR JAO!

Eeey jag är fett inne på vad som händer på tvskärmen eftersom Jasmine och jag sitter och tittar på Kendra! Och seeen ofc så är ju Holly med och jag kan inte låta bli att dräggla efter Holly! OOOCCCCHHHH EN SAK TILL JASMINE HAR FIXAT SITT TANGENTBORD TILL SVENSKA WOHOO - VEM HURRAR INTE HÖGT FÖR DET???!!!

Jasmine; *snyft
Jag: *Tänker; Jessica*
XD

OCH sen, vårat intressanta samtal igår kväll:
Jasmine: Jag vet inte ens vart alla demdära köping, norrköping och dem ligger. *suck*
Jag: JAG VET!
Jasmine: Vart?....
Jag: I SVERIGE :D *happyface

Natten gick också mycket ut på att prata om både oseriösa och seriösa saker - och det läskiga är att sen på morgonen när båda vaknade det första vi sa till varandra varandra " JAG DRÖMDE OM DIG I NATT"

Lols, men vi båda är trötta nu och vi ska nog lägga oss. Dock en grej jag måste få sagt.

Tack Jasmine, för att du finns och du anar inte hur glad jag är att jag gick på Kill Hannah konserten fastän jag var sjuk. För jag hade aldrig träffat dig eller flera av er andra, Becky, Nozzi...osv osv. Tack för att ni finns tjejer, ni ska bara veta hur oerhört tacksam jag är. Ni finns verkligen där när man behöver er och jag lovar att jag finns där för er så som ni finns för mig.Livet ut bitches<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0