bajs

Måste seriöst börja uppdatera bättre! Med jag har extremt mycket plugg och på helgerna är jag tråkig och stannar hemma och gör nåt alls! Mest för att jag är så himla trött! Skolan tar livet av mig seriöst jag hatar att gå i samhälle eller hata och hata men det för mycket stress bara! Fast tänk dig hur jag skulle hantera natur XD Jag skulle haft gått på frisör istället.... Aja om samhälle fuckar sig i trean får jag väl börja på komvux och gå i frisör lol.... Jag vet seriöst inte vart min framtid är på väg vette fan inte vad jag vill bli... Jag undrar seriöst om jag har valt rätt linje eller iaf. inriktning aja... JAg ska försöka uppdatera senare CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0