Önskelista

Nästa måndag får jag 1900 kr :D haha... snålå föräldrar lol inte mycket pengar varje månad och så är jag skyldig Nozzi 500 kr men ska fråga om jag kan betala 250 den här månaden och 250 nästa :) men jag ska betala tilbaka denna månad! Men seriöst så har jag inte shoppat på as länge så jag ser fram emot min lilla "pay day" och jag måsta försöka få många MVGn i slutbetyg för mami sa att jag får 1000 spänn för varje MVG hmm kommer få det i Engelska och kanske Italienska iaf! :D MEN IAF MONDAY IS PAYDAY! HAHA så här är min "lilla önske lista".
Jätte rött mac läppstift inget billigt skit! som är mörk rosa!
Leopard strumpbyxor!
Ny mascara! helst fiberwig ofc vill ha en BRA till skillnad från den dåliga jag har nu från Max Factor.

OCH SEN SKOR! HAHA orkar inte ladda upp någon bild! Jag kommer dock nog att dra till Belle i söder och köpa ett par billiga skor! Shit jag borde seriöst skaffa ett extra jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0