Fuck...

Du måste sluta upp med dom hära signalerna du har alltid varit speciell för mig, fattar du inte det? Jag förstår mig inte på dig jag har gjort så mycket för dig jag har inte hållit på med andra killar för din skull jo jag vet att du inte har sagt till mig att göra så. Men du borde tänka på hur mycket du betyder för mig och mina känslor är starka och skulle göra nästan vad som helst så att allt går tillbaka som det var för ett år sen. Men med dig vet man in vad man ska förvänta, jo du har friheten att göra vad du vill och jag vet att det är mitt fel att det aldrig blev något mellan oss men det ger inte dig någon ursäkt att förvirra mig och få mig att vilja grina som en liten unge när jag tänker på dig! Du betyder mer än du anar, jag kanske inte är bra på att visa det och jag vet att jag har problem med att lita på folk men jag har öppnat mig till dig så mycket som jag vågar och med vad som har hänt så undrar jag om det var ett big fat mistake.... Men jag tänker alltid på dig och jag vet inte hur vi står men det är upp till dig...



Bild: JAZI-BEE ©


Kommentarer
Postat av: Chris

Svar; ja precis, det är väldigt irriterande när kissie och dessie håller på sådär, väldigt töntigt att tro att hela världen älskar dem när det i princip är tvärtom, men det är bara att hålla tummarna åt dem att dem en dag växer upp och fattar att dem gjort bort sig för sverige =D

2009-09-02 @ 12:36:39
URL: http://musicsavedmylife.blogg.se/
Postat av: Nadja - Hon från dokumentären Klass 9A

Älskar ditt hår, hur får du det så snyggt? :)

2009-09-02 @ 20:20:25
URL: http://barbienadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0