BLUBB!

Lol jag suger på update jag vet LOL, men idag så drog jag till skolan mhm kul...not lol! Sen efter skolan drog jag till Donken med några i min klass och käkade på donken det hände rätt mycket jag slog folk med sport tidningen och ett par straight killar hade gift sig och jag käkade pommes MUMS! sen drog vi til HM där jag köpte lite Tshirts (pallade inte ta bild) men snygga var dom! Sen drog vi hem och jag träffade Becky snabbt och nu sitter jag hemma och chillar! Hehe jag börjar kvart över elva imorgon och kvart över 12 på torsdag hehe I love life...not nej men nu ska vi inte sitta här och klaga jag menar allt är ok utom mamma som dampar men jag måste reda ut allt med N annars blir jag galen...aja vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0