Jag har tråkigt!

Jag vill ha höst lov! Livet är tråkigt och jag kollar på Sex and the city<3 Jag har aldrig varit i New York men jag vill dit!!! Jävla mamma som avbokade våra New York resa i sommar pga av privata anledningar, uggggh jaja jag fick åka till Sicilien och London jag ska inte klaga haha...... Imorgon börjar jag tidigt >: och min skola är helt underbar och fixar så att vi har Idrott A som första lektion som första lektion på måndagar....kul och vi börjar 08.20(!) Ännu bättre... Aja enligt min idrotts lärare sa att vi ska hålla på med att jogga och en massa "conditions övningar", så jag ska "glömma" mina idrotts kläder hemma.
Aja puss!

Kommentarer
Postat av: natha

Jasmine är sämst på att uppdatera!

2009-10-06 @ 18:06:00
URL: http://nathaliebr.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjaba jasmine! skön blogg! DU VAR EN RIKTIG EMO GIRL förut... PöÖöZ/ Fatimaa :D

2009-10-10 @ 15:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0