JAG SUGER!

Jag är sämst på update jag vet men jag tappar bloggsuget jag venne värför MEN NEJ JASMINE SKA SKÄRPA SIG! Lol min helg har varit helt ok fredag drog jag och träffade lite folk och stack till Grönan och så och igår var jag med Sara och Vic och käkade hos Sara lol och idag har jag pluggat lol jag är duktig lol nej men vad fan ska jag skriva om hmmm....Dumma Evi har fått mig att bli kär i Ed Hardy kläder och det kostar ju 987654323456789876543 kr och jag är pank och behöver nytt löshår och så men jag 300 kr att handla kläder för i HM hehe och mamma kommer inte ge cash till mig denna månad pga att min kamera kostade bajsmycket lol!
aja jag skriver mera sen ska kolla på Eva och Adam nu CIAO BITCHES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0