MY DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY LOL

HEJHEJHEJ lol hyper? Idag trodde jag att jag hade sov morgon för att Mr.Ferrari sa det men det visade sig att jag inte hade det och jag råkade skolka under Svenska lol sen hade Italienska vilket var askul faktist XD jag fick jobba med någon brud jag har glömt vad hon heter HAHAHA jag låter som en bitch lol men jag minns att hon går i Sam-Global men hon var trevlig och pratglad lol sen efter Italienskan drog jag med Emma och Nathalie till Daisy's och käkade kebab dära MUMS! Det var mysigt vi satt bara där ute och snackade mest om våran klass och vilka som var snygga hahah (A) säger INGET hära! Men Nathalie och Emma mobbade mig för min åsikt om *pip*'s snygghet hahaha D:! Efteråt drog jag till Nordea i Jakobsberg och tog ut lite pengar och sen så drog jag hem och pluggade lite Samhäll!



Nathalie och Emma!

HAHAH FAIL BILD PÅ MIG LOL


Kommentarer
Postat av: natha

hehehhe jag tar och snor din bild! :D

2009-09-10 @ 17:12:12
URL: http://nathaliebr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0