The ugly truth.

Tjo mina få blogg läsare. idag gick jag upp runt 12 och Becky had sovit över så vi chillade och kollade på high school musical hahaha cool brudar...NOT! XD Sen så drog vi in till Söder och träffade Vic och köpte våra bio biljetter till filmen the ugly truth (as bra film!) och så käkade vi på BK och snackade om lite privata saker, sedan så drog vi in till bion och kollade på the ugly truth. Shit vad jag skrattade asså den dära filmen är sååå jävla rolig! Efter filmen drog vi till Donken med Max och käkade och nu är jag hemma i mina mysiga mjukis byxor och linne! :)
Jag och Becky!
Sötaste Vic!
Max och Becky!
JAG ÄR CHARMIG!!! ;D

Kommentarer
Postat av: Izzy

WEEEI :D:D

2009-09-20 @ 17:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0