WISHLIST

Saker jag vill ha lol! Måste spara i 98765456789 år menmen :D
Trench coats är grymt snygga att ha till hösten och så jag kan köpa en billig variant från HM och jag ju present kortet, men jag är fortfarande nöjd med min svarta skinn jacka såatteh :)

Den här Ed Hardy koftan är grymt snygg men deras kläder är svin dyra men men kanske till jul eller något (A)
Nytt löshår behöver jag i mitt rödbruna färg och det ska vara lockigt typ som i bilden fast rödbrunt och kanske tom längre!

Uggs vill jag ha dom är inte såååå snygga men dom är extremt bekväma och praktiska att ha i vintern, hösten våren och TOM kalla sommar dagar du vet när det är molnigt och känns som oktober mitt i Juli LOL!
Den här outfiten från MArc Jacobs <3 skulle få mig att bli lycklig men jag kan bara drömma om det så jag drar nog ut i stan och kikar efter någon billigare variant! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0