YE OL DAYS!

Jag saknar mina gamla dagar i början av sjuan just innan jag blev emo! När jag hade min lilla stil med randiga kläder och hade min fjåååårtis skejtare! När jag var beroende av The Kooks och Arctic Monkeys och inte hade betyg och var rätt så en naivë liten tretton årig. Jag saknar hösten 07 när alla hade playahead inte bara fjortisar och när jag var alltid hängde med Melissa,Lisel och Maria i skolan och när vi hade våra sleepovers! Jag saknar när jag och Victoria höll på med våra Ernest Hugo! BAJS HÖSTEN OCH VINTER NOLL SJU WAS TEH SHIAT!!! <3


Kommentarer
Postat av: Nadja - Hon från dokumentären Klass 9A

Sv: Tack detsamma du! Nu blev jag glad :)

2009-09-02 @ 23:34:30
URL: http://barbienadja.blogg.se/
Postat av: Victoria

Hahah ååh minnen! :'] THE KOOKS WTF!! <333



ERNEST HUWGO!!! OCH ERA KAMELER!



2009-09-03 @ 15:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0