YEAH

Lol Idag har varit rätt nice! Började runt 12.15 och hade Geografi A först och så fick jag jobba med Johan,Faiyaz och Abdi, Jag och Johan gjorde typ all arbete medans Faiyaz och Abdi sat dära typ lol XD sedan såhade vi Engelska A och jag och Nathalie garvade hela tiden lol SKALLEPER heheh! Efter skolan drog jag och käkade med Diana,Nelly och Rojin det var mys! Efteråt skulle vi chilla lite och så såg vi en gammal tant som försökter bära någon bord på någon rull sak helt ensam så vi hjälpte till LOL BRA ÅT MIN KARMA HAHA! Sedan så efter ett dag drog jag hem och pluggade Italienska och sen kollade jag på idol med mamma lol haha XD!

aja hej då! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0